تحولات لبنان و فلسطین

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی و کارگران، باید احساس کنند که مسئولان دستگاه قضا،حامی صنعت، تولید، صاحبان سرمایه و جامعه کارگری هستند.

 بازدید معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی از واحدهای صنعتی برای حمایت از تولید

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی در این بازدید که سید هادی شریعت یار معاون حفظ حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادستانی مرکز استان و فرزاد بهشتی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد نیز حضور داشتند حسین شفیعی گفت: این اقدامات در راستای گره گشایی از صنعت و تولید انجام می شود. واحدهای تولیدی و صنعتی و کارگران، باید احساس کنند که مسئولان دستگاه قضا،حامی صنعت، تولید، صاحبان سرمایه و جامعه کارگری هستند.

وی افزود: بازدید از واحدهای تولیدی با هدف بررسی و حل مشکلات آنها به صورت مرتب و به صورت میدانی توسط این معاونت به انجام می رسد و طی این بازدیدها و با اقدامات صورت پذیرفته از بیکاری تعداد قابل توجهی از نیروهای خدوم کار پیشگیری به عمل آمده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مقابله با کمبودها در کشور ، فعال بودن واحدهای تولیدی و صنعتی است و با توسعه و پیشرفت واحدهای تولیدی و صنعتی و حمایت از آنها است که اشتغال زایی، رشد تولید و مهار تورم محقق می‌شود.

قاضی شفیعی با اشاره به سیاستهای دستگاه قضایی و دستورات رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: اقدامات مؤثری در زمینه اعمال حمایت های حقوقی و قضائی از واحدهای تولیدی و صنعتی در مشهد و شهرستانهای استان به انجام رسیده است اما برخی از موانع واحدهای صنعتی، حقوقی است که باید توسط دستگاه قضا حل شود و برخی دیگر از مشکلات به ادارات برمی‌گردد که سایر دستگاه‌های اجرایی نیز برای مرتفع شدن آن باید پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.